divendres, 17 d’agost del 2007

VIURE

Una de les meves frases preferides la va escriure el Ilustre Dr. Gregorio Marañon, i diu així:

"Vivir, no és solo existir, sinó existir y crear, saber gozar y sufrir y no dormir sin soñar, descansar, és empezar a morir."

Crec que és una filosofia bastant bona, però dificil de posar a la practica, almenys per mi, encara que m'agradaria.
De moment tinc masses dies que prefereixo descansar, i molt poquets que quan dormo somnio.
Existeixo, si, però a vegades només aixo. Però m'agradaria crear, bé de fet podriem dir que aixó ja ho he fet.
Tinc dues filles de les que em puc sentir molt orgullosa, i crec que aixó te molt a veure amb la creació, almenys de la seva forma de ser.
I per últim saber gaudir i patir, es molt dificil, de gaudir en sap tothom, no costa gaire gaudir de la vida, quan tot et ve de cara, però quan set gira d'esquena i toca patir, llavors, ho intento, però també em canso i defalleixo a vegades.
Ho sento, avui tinc un dia una mica xooof!, ja m'enteneu.
Potser demà quan obri la finestra, lluirà un sol ben bonic per mi.
Bona nit a tots, i espero que fins demà.