dissabte, 4 d’agost del 2007

EN UN INSTANT

En un instant, pots passar de la tristesa a la felicitat, del amor al desamor, dels plors al somriure, i una infinitat de coses més, fins a arrivar el moment de passar de la vida a la mort.

Avui he tingut un dia així, com a consequencia de la mort de la mare d'una amiga, he passat unes hores molt baixes, però ara he rellegit el meu blog i m'ha fet adonar que hi ha molta gent que està al meu costat, i inclús havia fet una entrada una mica triste, però l'he tret, no ho vull, no vull estar tant triste i no vull transmetre a tots els que veig que m'estimeu aquesta tristesa.

Ara ja estic molt millor, tot m'ha ajudat una mica, però sobre tot les coses que em deixeu escrites al meu blog, m'ha agradat rellegir-ho i m'ha animat moltissim.

A més avui el meu amic Anonim, m'ha tornat a escriure després de molts dies i ho ha fet amb unes paraules tant boniques....

Així que, ja veieu, gràcies a tots vosaltres que constantment m'animeu, avui he pogut esborrar la tristesa i somriure de nou.

GRÀCIES A TOTS!!!, us estimo.