dimarts, 7 d’agost del 2007

EM SEMBLA QUE PLEGO


Fa uns quants dies que vaig penjant entrades i ningú en fa ni més ni menys.

Potser jo en faig moltes, però es que estic de vacances i m'aburreixo una mica, i em distrec buscant coses que a mi m'agraden i ho vaig editant per compartir-ho amb tothom que ho llegeixi.

Es clar, el motiu de fer tot aixó, es compartir opinions, veure i contestar comentaris, no se, sentir que no estic escribint només per mi,pero sento que a ningú l'importa gens el que jo escric, perquè si fos així, suposo que algú deixaria algun comentari. Només en trobo algún de tant en tant, suposo que per sortir del pas.

Be, ara que ja m'he desfogat, us deixo que gaudiu de les vacances. Sobretot no us hi canseu gaire!!!

6 comentaris:

masaoms ha dit...

Ei ei....no s'hi val...que jo me'l miro casi cada dia!!!!! No sempre et deixo comentaris però m'agrada molt llegir el teu bloc i crec que a tu et va molt bé fer-ho!!!! No se si et serveix perquè sóc la teva filla però pobre de tu que pleguis eh????
Un peto!!!

Maite ha dit...

Encara que siguis la meva filla, es clar que em serveixen els teus comentaris.
Però, fixat carinyo, només hi han els teus, aixó no vol dir que per mi no tinguin un gran valor,eh?
De fet son els que més m'agrada trobar.
I potser tens raó, em va bé escriure el que sento, ja m'ho repensaré.
Molts petons carinyo, i gràcies per llegir el que escric

Anònim ha dit...

No! Jo també me'l miro sempre, i m'agraden els teus comentaris! Seria una llàstima q deixéssis de fer el blog... I, si et serveix d'alguna cosa, a partir d'ara afegiré comentaris més sovint!!

Maite ha dit...

Gràcies Montse, sempre seran ben rebuts els teus comentaris.
Un Petó

_Uri ha dit...

jo sempre arribo tard a tot arreu!! Res de plegar! m'encanta el que escrius!!

Una abraçada a l'estil nicolás (el que mola mas!!)

:D

Maite ha dit...

T'estimo, Uri