dissabte, 18 d’agost del 2007

TENS UN CLAVELL PER MI?

>">
Si algú te un clavell per mi, ara potser el necessito. Ahir pensava que avui obriria la finestra i veuria un sol brillant només per mi, però no ha estat així.

Avui per mi, continua estant nuvol, no es el meu dia perfecte, que diguem.

Ni tant sols he pogut sortir de casa,no se si mai acabaré de fer-me a la idea que la meva vida ha canviat.

He volgut fer netega del pis, perquè he cregut que podia i quan he acabat, quasi no podia ni caminar, he hagut d'anar-men al llit quasi tota la tarde.

Aixó no hauria de passar-me ja, jo hauria de tenir molt clar que puc fer i que no puc fer, però no es així, i continuament torno a fer com si no passes res i la torno a cagar. Espero que el temps jugui al meu favor i a base de anar-me entrebancant n'aprengui.

Aixó que diuen que l'home és l'animal que mai s'entrebanca amb la mateixa pedra, es mentida, la meva pedra ja la tinc gastada de tants cops que li he donat.

Bé, a veure si amb el clavell que estic segura que algú m'enviarà, em canvia una mica l'anim, perquè avui el tinc de vacances.

2 comentaris:

Gemma ha dit...

T'has confós, la dita popular diu que "L'home és l'únic animal que s'entrebanca amb la mateixa pedra dues vegades". I això ho fem tots...

Maite ha dit...

Tens raó, m'he confos.
Imaginat he cregut que la dita era com l'havia escrit jo, nomes perquè m'he cregut superior a qualsevol altre animal (inconscientment, es clar).
Perquè conscientment estic completament convençuda que ells ens donen deu mil voltes en tot.
Llàstima que no puguin parlar.
De fet, el nostre gat, a la seva manera parla amb nosaltres i l'entenem quasi sempre oi?