diumenge, 19 d’agost del 2007

DESITJOS

Avui, buscant entre els llibres, he trobat un escrit maravellos de Victor Hugo, que la meva filla Marta ens va fer un any per Nadal, en lloc de la felicitació de sempre.
Es un escrit molt llarg, i no el transcriuré tot, però si un trocet, el final.
Espero que us agradi.

"Et desitjo que acariciïs un gat, tiris una pedra a un riu i escoltis el silenci de l'albada, perquè seràs feliç amb no res.
Desitjo també que plantis una llavor, per petita que sigui i que l'acompanyis en el seu creixement, per tal que descobreixis de quantes vides està fet un arbre.
Et desitjo també que tinguis diners, perquè és necessari per pràctic. I que almenys una vegada a l'any en posis una part devant teu i diguis "Aixó és meu", nómés perquè quedi clar qui és l'amo de qui.
Et desitjo que cap dels teus somnis es mori, però que si en mor algun, puguis plorar sense lamentar-te de no haver fet el màxim possible. I deseguida alçar la mirada i tornar a començar.
Si totes aquestes coses t'ariben a passar, no tinc res més a desitjarte."

-Victor Hugo-

L'escrit sencer és molt maco, ja us l'aniré posant a trocets.
Jo si que tinc alguna cosa més per desitjar-vos.
" Us desitjo que sigueu feliços, i que us n'adoneu mentre ho sou. Que no fagi falta que la vida us arrebati alguna cosa molt estimada, per adonar-vos de quant significava a la vostra vida. Que viviu cada dia com que sigui l'ultim, gaudin plenament de tot i de tothom que teniu al vostre voltant"

-Maite Oms-

1 comentari:

Sarah ha dit...

Bona tarda Maite,

el text és maquíssim, l'ha troba també la madrina de le meva nena, el problema és que no sap de quin llibre vé, no té cap referència... el meu company és belga i el bateig serà en françès, i necessito saber d'on vé aquest text... la meva adreça personal és saratouchka@hotmail.com si em podies donar més informació t'ho agraïria molt. Gràcies. Sarah