dilluns, 6 d’agost del 2007

AVUI UN DOBLET DE LUXE

">Apa, que avui no em podeu dir que no disfrutareu escoltant aquest gran grup QUEEN, per mi un dels millors de la historia musical de tots els temps.

Aquesta cançó m'agrada particularment, encara que no se si en podria triar una de sola, però aquesta dic que m'agrada particularment perquè també la va cantar al concert que van fer en record d'en Freddie un altre dels meus cantants preferits,GEORGE MICHAEL,genial, una gran estrella. Encara que li agradi molt buscar raons, segurament perquè així es parla més d'ell i la publicitat li surt gratuita, no en sap ni res,i mireu que n'arriva a ser de guapo....(opinió molt personal)

Ja veureu que encara que l'original es fantàstica, la d'en George, no te desperdici, a més crec que és l'unica persona que podia arrivar als tons vocals que tenia en Freddie.

Apa, trieu.... a veure si podeu.
">

2 comentaris:

masaoms ha dit...

Jo encara que em costa trio la d'en George Michael...tinc certa predilecció per ell des de que tenia uns 8 anys...m'encanta!!

Maite ha dit...

Si noia, aixó em sembla que ho portem als gens, eh?

Quan cantava "Faith" amb aquells texans estripats i aquella arrecada...