divendres, 24 d’agost del 2007

UN PARENTESI

Faré un parentesi en les meves vacances per fer el post que faig cada setmana de doblets. Amb la diferència que aquesta setmana serà un trio, perque he trobat tres versions de la mateixa cançó que son tant bones totes tres que no n'he pogut posar només dues.Ja em direu que en penseu vosaltres.
La primera, és la de la persona que la va fer famosa, el gran FRANK SINATRA. Havía de començar per aquesta perquè és l'arrel i perquè la veu d'aquest magnific artista és sense cap mena de dubte la gran veu d'America.
>">

En segon lloc he trobat una versió d'un gran ARTISTA, així amb majuscules, perquè jo crec que de persones amb aquest gran talent sen troben molt poques. És el gran ROBBIE WILLIAMS.
>">

Finalment, una versió que em va robar el cor des de la primera nota, son uns cantants magnifics, amb unes veus que es imposible no admirar. Aqui teniu a aquests grans cantants que son uns dels meus idols IL DIVO.
>">

Disfruteu d'aquesta gran cançó.A veure si sou capaços de triar.