divendres, 17 d’agost del 2007

RES MÉS IMPORTA

">
Un dia parlant a casa dels doblets que poso al meu blog, i demanant opinió de que hi podria posar, el meu gendre, en Carles,em va aconsellar "Notihin else mathers".
Jo inmediatament vaig pensar en Metallica i Lucy silvas, però en Carles em va dir que ni pensar-ho!!. Com podia ni tant sols plantejar-m'ho?.
A mi, la veritat es que m'agrada la versió de la Lucie Silvas, però avui buscant he començat per Metallica i quan he sentit aquestes dues versions de Metallica, no podia comparar-los amb ningú més. Hauria set un sacrilegi. Es tant bona aquesta cançó, que només la poden cantar d'aquesta forma tant magistral ells mateixos.
Però també podre fer el doblet. He trobat una versió de Metallica acompanyats d'una orquestra sinfonica, que també és magnifica.
Així que deleiteu-vos, disfruteu. Aqui us presento a Metallica versus Metallica.
Per descomptat, que aquest post va dedicat especialment a en Carles.
">

1 comentari:

masaoms ha dit...

Molt bones totes dues si senyor!!!