dijous, 16 d’agost del 2007

UNA FRASE

Avui, en un lloc on no m'esperava, he llegit una frase que m'ha cridat molt l'atenció.

Es molt bonica, però jo no me l'acabo de creure, almenys a mi les coses mai m'han anat així.

La frase diu:

"Si veritablement desitges una cosa, l'univers sencer conspira per a què la puguis aconseguir"

Em diuen, les persones que em coneixen, que no tinc prou fe en les coses i per aixó no les aconsegueixo. Be doncs ara, despres de llegir la frase, hi posaré tota la meva fe, i vull creure que passarà el que jo vull que passi.

No us penseu, no es rés de l'altre mon el que jo vull, però per mi és molt important.

Demà ja us diré si ho he aconseguit. Espero que aquesta nit tot l'univers conspiri per mi.

Bona nit, i petons per tothom que em llegeixi.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, espero que la conspiració hagi anat bé i l'univers s'hagi movilitzat per concedir-te allò que volies. En el meu cas, però, penso que hi ha moments que l'univers està de vaga, no sé... Potser sí que no confiem prou en les nostres possiblitats i per això no obtenim mai allò que desitgem...i no serà perquè no hagi fet tot el possible per aconseguir allò q vull! però a vegades és difícil. Jo també desitjo una cosa amb força... a veure si l'univers conspira també per mi! Ja t'explicaré...!

Maite ha dit...

Montse, em sembla que el meu univers també està de vaga, de moment no he aconseguit res, i tant que ho sesitjo!!!
Ja t'aniré explicant durant el dia, a veure que passa

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Quines coses que diuen, quines coses per fer agafar il•lusions, jo crec que l´univers no te ni cor ni entranyes, que som nosaltres que ens aferrem a una idea per no sentir-nos buits ni sols.

Tothom voldria la lluna en un cove, i tothom sap que això no és pas possible, i ens conformem en petites coses que ens facin ara una mica feliços i desprès no tan.

Lo més clàssic és demanar salut, feina, diners i amor, i una mica de tot plegat fa tenir il•lusió, encara que sempre falta alguna cosa, o bé, en voldríem més d´una que d´una altra.

La feina atabala si és massa feixuga, de diners també n´ha prou si massa sobren, de salut n´ha la que n´ha, i en el meu cas no cal que demani extres, d´amor no estic pas segur, una cosa és la companyia, la tendresa, la costum, o el sexe, (d´això últim li diuen fer l´amor, i que mai no n´ha prou) i l´altre és volgué estar enamorat com un cadell inexpert patint per no ser correspost.

De totes maneres, la vida és com és, i és breu, i sent va i sent vola

Maite ha dit...

Amic Joan, perdona que no estigui d'acord amb la teva opinió.
Qualsevol cosa que et fagi sentir be, que et fagi tenir una il·lusió, i que t'ajudi a tirar endevant la teva vida (a vegades o quasi sempre feixuga) és bo. Potser pot fet-te sentir bé només pel sol fet de llegir-ho.
Per descomptat que la lluna en un coba, no la vull, ni em fa cap falta.
Ara, la companyia i la tendresa crec que fan falta a tothom. Tant si van acompanyades d'un amor de parella com si només és un amor d'amic, que a vegades és amb qui més pots comptar.
També crec que enamorar-se com un cadell, patint per no ser correspost, és una altre il·lusió, i si i treiem el patir per no ser correspost, l'altre il·lusió que queda, és maca a totes les edats, afegir una emoció, una il·lusió a qualsevol persona o edat, sempre és un alicient per ajudar-te a tirar endevant.
Se molt bé que la vida és com és, i si has llegit el meu blog (cosa que estic segura que has fet bastantes vegades) veuràs que la meva no és una maravella de vida, i sort n'hi ha que segons tu es breu. De totes maneres espero que abans de que sen vagi i sen voli, em dongui temps per viure amb les meves il·lusions i per descomptat, sempre esperaré que l'univers sigui el meu complice per fer que la meva vida estigui plena de somnis i també de realitats.
Tinc molt clar que el que vol dir la frase, és que no pots esperar asseguda a casa que l'univers et concedeixi el que tu desitges, però si que pots fer moltes coses i amb la força necessaria per aconseguir el que vols.
Al cap i a la fi, el teu univers ets tu mateix.

Maite ha dit...

Per cert, el meu univers segueix estant de vaga, com el de la Montse.I per descomptat el meu desitg no s'ha complert.
Però es que avui jo també he tingut un dia bastant dolent, i, es clar no es poden esperar miracles.
De totes maneres a la meva terra tenim una dita que diu "hi ha més dies que butifarres".
Espero que algún d'aquests dies es compleixi.
Un dia o un altre es