dimarts, 7 d’agost del 2007

LIBRA

"El equilibrado.

Agrada a todo el que lo conoce. Su amor es único. Muy divertido, encantador.

Inteligente, romántico, transparente, sincero y dulce.Atractivo.

Tiene un encanto único. Es una de las personas MAS PROTECTORAS que conocerás.

Muy fuerte de espiritu, excelente amante. Muy analitico y decidido.

Pronostica cosas.

Pero no lo quieras nunca de enemigo, pués podrias terminar llorando."

Un amic de la feina, en Marius, em va enviar aquest mail on més o menys diuen com son les persones segons el seu signe.

Normalment posen xorrades, però es que quan vaig llegir el meu, vaig quedar sense paraules, descriuen a una persona que puc ser jo en totos els aspectes, és una passada.

Us ho escric aqui, perque a més de acertar-ho, em deixan molt bé, jejejeje.

O no?

2 comentaris:

masaoms ha dit...

El que no posa és que ets incapaç de sortir al carrer amb unes sabates que no combinin amb els colors de la roba que portes...jejejeje...i això també és una característica dels Libra!!! Un peto!!!

Maite ha dit...

Ostres, reina, ho has clavat.

Com em comeixes, eh?