dimecres, 15 d’agost del 2007

INSIEME - JUNTS

">
Us presento la "MINA" una de les més grans de la canço Italiana i de rebot també una de les grans de tots els temps.

Aquesta dona amb aquesta veu prodigiosa i amb aquesta manera tant particular que té de cantar, va revolucionar la cançó Italiana, allà pels 6o. Va triomfar (com no podia ser d'una altre manera) i al cap d'uns anys es va retirar i es va recloure en una finca que te a Italia, on, sense fallar ni una sola vegada, ens fa el regal als seus admiradors de gravar al seu estudi i treure al mercat un nou disc cada any.

La cançó que he posat, és una de les meves preferides, encara que se que en te de més bones, però aquesta la primera vegada que la vaig, sentir ja me la vaig fer meva.

En Italià es titula "Ensieme" la versió española es titula "Juntos"

Yo no te conozco
Nada se de ti
Pero se que has canviado,
para siempre mi vivir

En tu pensamiento, ayer yo naci
por eso estamos hoy muy juntos

No se que sera,ni que durarà
Aunque solo sea un dia de mi vida
Pero un dia que no se olvida
i este dia hermoso, yo lo habré
pasado junto a ti

Yo te amo y te amaré
y te lo doy para siempre si tu lo queres
Juntos, juntos
Tu conmigo yo contigo para siempre
Juntos para siempre

Yo no te concozco
nada se de ti
mas se que has cambiado
para siempre mi vivir


Aunque mi vida solo dure un dia
yo se que vale la pena
Y aunque solo sea un dia
yo lo habre pasado junto a ti.

Muy juntos, tu conmigo, yo contigo

MUY JUNTOS