dilluns, 6 d’agost del 2007

CONVERSACIONES CON DIOS

Aquest és el titol del llibre que ara estic llegint, be, de fet n'estic llegint dos l'altre es "El psicoanalista". Son dos llibres fantàstics i de molt bon combinar.

Però avui us volia parlar de Conversaciones con Dios. M'el va recomanar la meva filla, Marta, i jo sempre faig cas de el seu criteri a l'hora de recomanarme un llibre, perquè sap molt bé el que m'agrada llegir.

Jo al principi era una mica reticent a llegir un llibre així, aixó de conversar amb Deu...en fi que podriem dir que no destaco per la meva fe, i que no crec que realment hi hagi un Deu com el que m'han venut fins ara.

La Marta, però, va insistir i em va dir que aquest llibre era diferent, que m'aniria bé llegir-lo ara, en el moment en que em trobo. Fins i tot va anar a la llibreria que comprem sempre, que son coneguts de tota la vida i el va encarregar a nom meu, per tant, l'havia de llegir.

I si, el vaig anar a buscar i ara l'estic saborejant, és la paraula que més el pot definir.El vaig llegint de mica en mica intercalant l'altre llibre, que m'apasiona. Hi ha trossos que potser son una mica filosòfics, pero n'hi ha d'altres que et regiren completament la teva manera de veure les coses i de veure a Deu.

Jo vaig marcant i subrratllant els troços que més m'agraden i avui en compartire un amb vosaltres, si us be de gust, es clar.

"No podeis conoceros a vosotros mismos en vuestra grandeza a menos que- y hasta que-seais conscientes de vuestra pequeñez, No podeis experimentar lo que vosotros llamais importante, a menos que tambien paseis por conocer lo insignificante.

Llevado a sus últimas consecuencias logicas, no podeis experimentaros a vosotros mismos como lo que sois, hasta que os hayáis enfrentado a lo que no sois"

Us recomano el llibre, hi ha fragments que et fan pensar que segurament has viscut fins ara, sense saber ben bé qui ets, on vas,amb qui hi vols anar, en fí com vols ser realment i quina vida vols viure.

1 comentari:

masaoms ha dit...

És relament un llibre per tenir ben aprop i anar consultant...a mi m'ha fet pensar moltissim!