divendres, 3 d’agost del 2007

VACANCES!!!!!!!


Per fi!!!!!!, a partir d'aquest migdia a la 1,3O ja estic oficialament de vacances.

Quines ganes en tenia, ja. Els últims dies abans de vacances sembla que tothom s'hagi tornat boig, que s'hagi d'acabar el mon, carai, només son tres setmanetes de res...

Ara tindré temps per tot i per tothom,podré dormir fins que em vingui de gust. podré anar on vulgui a l'hora que vulgui. I també podré anar a fer el café amb els meus amics a l'hora que vulgui.

Per tant, tothom que vulgui anar a fer un cafetó amb mi, només m'ha de trucar i ja hi podem ser.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina sorrrt! Jo encara estic amb el cul enganxat a la cadira del despatx! Que les disfrutis i aprofitis!!!

Maite ha dit...

Gràcies maca, segur que els disfruto.
Però quan jo les hagi acabat, segur que seràs tu la que estaràs de vacances.
Quan et toqui, que les disfrutis, també

Anònim ha dit...

Suau gelea gola avall, tens gust a vi de gerds
passió desmesurada, nervis a flor de pell
danses eternes de l'oblit fan passar els segons
a una flor marcida

Suau gelea, avall, avall de la gola
Tens gust a desmesurada passió.

Maite ha dit...

Per fi, Anonim, ja em pensava que t'havies oblidat de mi.

Que maco el que m'has escrit.

Vols que et digui la veritat? et trobo a faltar. M'agrada veure els teus comentaris al meu blog i poder contestar-los, m'agrada sentir que hi ets cada dia.

Saps? també et regalaré un poema, a veure si t'agrada.

M'agradaria regalarte
les coses més sensibles
que mai t'hagin regalat:
un vol d'oreneta,
l'olor del romaní,
la salabró del mar,
la dansa de les ones,
la fosca de la nit,
una font d'aigua fresca,
el cant d'un passarell,
l'herba del camí,
els colors de les flames,
l'escalfor del foc,
i si fos possible, la calma
i el batec del meu cor.