diumenge, 2 de setembre del 2007

ENCARA SOC AQUI

No us penseu que perquè no escric tant sovint al blog, m'he oblidat de tots els que em llegiu, no és aixi.

Es que fa uns quants dies que estic una mica preocupada perquè a la feina hi ha uns canvis que no acabo de veure clars i no entenc, i que, com es de suposar m'fecten a mi indirectamente perque no soc jo la que els he provocat però si la que rebrà les consequencies directes, perque la persona que tenia per sobre meu i amb la que treballavem de forma molt lligada i conjunta ha plegat i no hi ha ningú més per substituir-la.
Es clar aixó em deixa a mi amb una incertesa que em fa estar molt neguitosa i a mi no em convé aquesta situació, perque com més neguitosa estic més malament em trobo.

Es per sixó que quant soc a casa i tinc temps per escriure al blog, no en tinc ganes, només tinc ganes d'estirarme i no pensar en res i no fer res.

De totes maneres no creieu que us deixaré, ja estic romiant el doblet que posaré aquesta setmana, però penseu que qualsevol cosa que faig, ara, em costa el doble perquè m'haig d'esforçar molt per ferla.

Així que, potser avui, o si no puc avui un dia de la propera setmana us poso més musica, que aixó dona vida, oi?

Fins aviat