dimarts, 4 de setembre del 2007

TOT PASSA AL VOLTANT

Ja heu anat veient que tinc els meus dies, tan aviat puc estar mol contenta per una petita minucia, com puc estar desolada i triste.

D'aixó es tracta, la meva vida seria molt aburrida si sempre tingues el mateix humor i les mateixes ganes, i vull pensar que també el dia que em trobo malament és un dia, una estona, però el dia que em trobo bé, sempre s'allarga més.

Amb tot aixó vull dir-hos que mentre jo vaig vivint, alegre, triste, feliç, dissortada, amb dolor o sense, la vida passa al meu voltant, i no la puc aturar.

I trobo moltes persones que si, que realment Deu els ha deixat la mà, i començo a mirar i voldria poder ajudar a tothom, poc o molt, dintre de les meves possibilitats, però no em puc implicar amb tothom, és impossible.

La vida passa al meu voltant i va passant mentre jo vaig fent altres coses, sense adonarme que, totes aquestes coses son també una part de la vida que m'emvolta.

I vaig rodant i rodant a vegades sense trobar gaire sentit al que faig o més ben dit, sense gaires ganes de fer-ho.

Però llavors penso en aquesta gent que la roda deixa fora i em sento privilegiada per poder estar encara dintre.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Feia molts dies que no et llegia, perquè feia molts dies que jo mateixa rodava sense un romb massa definit. Estic molt millor i amb una mica de força i pes recuperat.

Gràcies a persones com tu, algunes com jo podem sentir-nos realment orgulloses de tenir-te a la seva vida.
Gràcies Maite, de tot cor t'ho dic.
Petons mamabis.

Maite ha dit...

Marisa, maca, quina il·lusió que m'ha fet que ja tornis a tenir ganes de escriure o si mes no de retrobar el contacte amb els amics.

Ja és un gran pas, a més que tu reconeguis que estàs molt millor i que estas contenta d'haver guanyat uns kilets.

Ja veuràs com de mica en mica seràs una altre persona i tindràs ganes de viure i fins i tot quan et miris al mirall, t'agradaràs.

A veure si, ara que estas millor, m'escrius més i així jo estic més tranquila.

Molts petons, reina
T'estimo

Maite