dissabte, 15 de setembre del 2007

VENUS


Avui he volgut recordar la meva cançó preferida quan tenia uns 15 o 16 anys.
Era el començament de les Discoteques, almenys a Vic que es on jo vivia i encara visc.
Només hi havia una disco que es deia LA MURALLA, en guardo uns records entranyables, m'ho vaig passar molt bé a La Muralla. Llavors, les Discos obrien només a les tardes i a la nit no es sortia, o sigui que tancavan a les 10 mes o menys.
Nosaltres, tota la meva colla d'amics i amigues, ens passavem hores allà ballant i escoltant música.
Quan començava a sonar aquesta cançó VENUS,dels Shocking Blue, tots em feien una rodona i jo ballava al mig, tots sabien que aquesta cançó era la meva preferida, fins i tot el DJ, quan em veia arrivar ja me la posava. Quins temps més feliços, quins recorda tant bonics.

Bé. la versió de VENUS,d'un grup que es diuen IRA que us posaré a continuació confirma el que jo he cregut sempre, la musica no te edad ni temps, amb algúns petits ( o grans en aquest cas) canvis estem quasi 40 anys després i aquesta cancço continua sonant i continua sent una passada, i la versió bonissima, canyera, en fi genial.
A mi, per questió de nostàlgia m'agrada més la primera,i encara m'agradaría ballar-la tal com feia com era jove, envoltada de tots els meus amics i disfrutant com mai.
>