diumenge, 9 de setembre del 2007

SIL·LENCI, QUE NINGÚ DORMI

Tinc d'anar a dormir, és molt tard, però no tinc son. Així que estic per aqui, mirant blogs, fotos, escoltant cançons, en fi, viatjant una mica per internet.

Avui he tingut un dia una mica fluixet, estic molt cansada i no tinc ganes de fer res, uff... estic com si diguessim xof.

Ara a aquesta hora m'agrada estar sola, en sil·lenci, és una estona només per mi,per pensar, per llegir. Ara estic llegint un altre llibre bé dos un és "El laberinto sentimental" i l'altre "La esperada"a més dels que vaig agafant i deixant perquè son llibres sense un argument i puc llegir-los i deixar-los sense perdre el fil son "Conversaciones con Dios" i un recull dels articles que escriu en Joan Barril al Periodico. Tots m'agraden i cada dia n'agafo un, depen de l'humor que tingui.

Sil·lenci, que ningú s'adormi... el princep canta a la princesa Turandot.

NESSUN DORMA
">