dijous, 6 de setembre del 2007

PATIR

"Cualquiera puede dominar un sufrimiento, excepto el que lo siente"

WILLIAM SHAKESPEARE

Avui, per casualitat, he trobat aquesta frase i deseguida he pensat que estava allà esperan-me, perquè jo la trobes.

Es que he hagut d'escoltar tantes vegades com em diuen que pateixo tant perque jo vull, perquè el patiment es pot controlar, i quan demano, com?, tothom em contesta que deixant de pensar en el que et fa patir.

Es clar, pels que t'aconsellan és molt fàcil, simplement es aixó, ells ho poden controlar perquè no pateixen. Jo no, jo no ho puc controlar, perquè jo si pateixo, moltissim, per moltes coses. Es la meva forma de ser i no la puc canviar.

Quan sens dintre teu aquell dolor insuportable, i no pots deixar de pensar i no pots deixar de patir, us ho asseguro, no ho desitjo a ningú.

I no em serveix en absolut el control dels altres, perquè la que pateixo soc jo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tens moltíssima raó, això és així. Quan algú sent dolor interior ja et poden venir a cantar serenates que no serveixen de res, l'interior de cadascú tant sols el pot controlar un mateix i a vegades ni això. Però tot i ser la teva manera de ser, patidora fins les entranyes per tot allò que estimes (la meva mare saps que és igual i arriba als extrems), tot i no poder deixar de patir, penseu que això us fa ser persones vives, quan hi ha sentiment hi ha vida. Mai deixaràs de patir, però crec recordar que algun t'he comentat que havies d'aprendre a viure amb això, assimilar que les coses són així i que per molt que vulguis Maite, ara mateix la teva vida és així.
D'altra banda, ja sé que et sonarà a tonteria: penso que ets algú realment afortunat. Tens una mare que viu amb tu!!! i això t'asseguro que és tot un luxe, tens unes filles que t'adoren i que saps que també han patit molt per tu (encara que a vegades les mares us penseu que els fills no ens n'adonem de la meitat de les coses no és així), tens molta vida per endavant i crec que has de viure-la.
Jo després de tot, estic començant a reaccionar davant el què em passa, sóc conscient que tinc una malaltia molt greu si no la freno, que ahir la meva doctora em va donar alguna de les conseqüències que podria tenir i saps què??? Doncs que no em vull deixar perdre moltes coses, veure't, passejar pel mar, escriure i en definitiva viure el més tranquil.la positiva que pugui.

Mestressa que després d'aquest rotllo només dir-te que t'estimo un pilot i que vals més que peses!!!!!
smuaks!!!
Marilou