diumenge, 2 de setembre del 2007

YOUR SONG

">
Aquest és el doblet que us he promés, la versió que jo crec que ha d'anar al devant, indiscutiblement, és la del seu autor Elton John. Un gran cantant i un gran music. Personalment l'admiro moltissim.

La versió que ve a continuació, i sento molt dir-ho, és la meva preferida. Com veureu és la versió que es va fer de la cançó de Elton John a la pel·licula "MOULIN ROUGE".
Ja veureu que a més de que la cançó sola ja es preciosa, tot el que envolta a aquesta versió, l'actor i cantant que la interpreta magistralment, els cors i el tenor de fons i tota l'escenografia d'aquesta maravellosa pel·licula fan que sem posi la pell de gallina cada cop que la sento.
">

2 comentaris:

_Uri ha dit...

hem decanto totalment per la primera de les versions, la versió es molt bona!!!!

una abraçada!

masaoms ha dit...

Jo em decanto per la versió de la peli...m'encanta!! Un petonas!!