dimarts, 11 de setembre del 2007

UN TRESOR

"UN DIA SENSE SOMRIURE, ÉS UN DIA PERDUT"

">

Mireu, quin tresor he trobat. Quin plaer poder veure a aquest gran mestre, Chaplin en acció. Era un ARTISTA, en majuscules, de cap a peus. La frase que encapçala el video es seva. No se si relament ell va complir el que diu a la frase, pero estic segura que va aconseguir que per moltes altres persones, aixó es fes possible gràcies a les grans pel·licules que ens va deixar.

Una altre part del tresor que acompanya aquesta entrada, és la veu d'en Michael Jackson, interpretant aquesta cançó tant maravellosa que va ser composta per el mateix Chaplin com a banda sonora de la pel·licula "Tiempos modernos"

Aquesta és la "meva cançó", des de la primera vegada que la vaig sentir, es va convertir en la meva preferida, la més bella cançó que he escoltat mai, la que em fa riure i plorar, la que em fa feliç alguns dies infeliços. La màgia que es despren d'ella sempre em conmou, no puc sentir-la i quedarme indiferent.

No em digueu que no és un plaer mirar-ho i escoltar-ho.

2 comentaris:

masaoms ha dit...

Somriu sempre que puguis...un petó!

Maite ha dit...

Si, m'haure d'anar entrenant, perquè aixo de somriure, et canvia la vida.
Molts petons reina