dijous, 6 de setembre del 2007

ADEU, LUCIANO

">

Aquesta nit ha mort Luciano Pavarotti. Per mi el més gran dels cantants d'opera que hi ha hagut mai, i la persona que va fer que jo estimés l'opera i que gaudis intensament de cada una de les seves areas i cançons.

Crec que aquesta cançó que he triat, és la més adient per despedir-lo.

Si hi ha un cel, segur que Deu el vol tenir al costat per poder gaudir de la seva veu.

Si hi ha més vides, en la propera jo el tornaré a buscar per poder-lo escoltar de nou.

Adeu Luciano, mentre visqui, sempre estaràs present a la meva vida, perquè escoltan-te tu fas que sigui molt més bonica.

2 comentaris:

_Uri ha dit...

una veu brutal! i una persona que imposava.


(una abraçada!)

masaoms ha dit...

Jo el vaig decobrir per tu...una veu que em feia posar la pell de gallina i una gran pèrdua! Un petó pel Luciano sigui on sigui!! Ningú mor fins que se l'oblida...