dimecres, 18 de juliol del 2007

VES ON ET PORTI EL COR



Aquest titol del meu post, es realment el titol d'un llibre que vaig llegir ja fa molt temps. Us el recomano. Es precios, l'autora és la Sussana Tamaro.

Moltes vegades ens construïm la vida d'una manera que està més pensada pels altres que per nosaltres mateixos. Aixó vol dir que quasi mai seguim els impulsos del nostre cor, i ens acostumem a la nostre vida, construïm una rutina i sens fa dificil sortirne.

Crec que hi ha algúns moments al llarg del nostre pas per la vida, que triem el cami més fàcil, el que tothom ens diu que és el millor, però el que et digui la majoria de vegades no es el millor perquè simplement no l'has triat tu, sense coaccions, sense lligams, sense compromisos.

A mi m'ha costat molts anys i moltes hores baixes entendre que sempre, sempre, sense excepció, has de escoltar dintre teu, i demamar-li al teu cor, que és el que vol més, que desitja, que el faria més feliç.

La decissió que prenguis, després de escoltar el teu cor, no ho dubtis, és la correcta.

Per tant amics lectors, un haig de dir amb majuscules, com quan he començat l'entrada;

"VES ON ET PORTI EL COR"

No hi ha cap necessitat que tu mateix t'estiguis exigint portar a terme unes fites que no et fan feliç. Veureu, el millor és seguir el camí que us fagi feliços, tant se val quin sigui, no escolteu a ningú, no feu cas de ningú, si n'esteu segurs, seguiu al vostre cor, és molt savi, i sempre va al nostre favor.

2 comentaris:

Oriol Cisteró i Fortuny ha dit...

Jo també vaig llegir aquest llibre...i la veritat és que el títol és 'CONTUNDENT', potser més que el llibre i tot.

Jo crec que el problema és que no sabem escoltar el que ens diu el cor, hi ha massa remors que distorsionen.

I per altra banda, les decisions del cor acostumen a ser les més doloroses així que hi has d'estar preparat.

Maite ha dit...

Que dificil es estar preparat per les raons del cor, Oriol.

També estic d'acord amb tú que les remors del nostre voltant distorsionen el que el cor a vegades ens diu a crits.

Seria fantàstic saber-ho fer, però dificil.