dilluns, 23 de juliol del 2007

UN POEMA

Per trencar una miqueta amb la música, que és la protagonista indiscutible del meu blog, ara m'agradaría compartir amb vosaltres un poema.

El poeta es un gran i molt estimat amic, en JAUME MARIN, ha publicat diversos llibres de poesia i ens ha fet gaudir a tots els que el llegim amb uns poemes que et tocan el cor, escrits d'una manera que quan els llegeixes sembla ben be que estàn escrit per tu, que ets tu el que sents tot el que ell escriu.

No se com ho aconsegueix, pero sempre que llegeixo i rellegeixo els seus llibres, sem barregen un munt d'emocions, ploro, ric, m'emociono i sempre sem posa la pell de gallina.

Jaume, per tu, per ser un dels meus millors amics, per ser al meu costat sempre. T'estimo Jaume.

VULL CREURE

Vull creure
que hi ha coses
que son per sempre,
com aquesta mar
que no s'acaba mai.
Vull creure
que, per més que ho intenti,
no atraparé l'horitzó,
i així sempre
tindré un camí al davant.
Vull creure
que la tendresa
és la millor arma
per combatre el present
i omplir de vida el futur.
Vull creure
que la rialla d'un infant
serà sempre un passatge
vers la felicitat,
almenys per un instant.

Jaume Marin

4 comentaris:

masaoms ha dit...

Ja saps que a mi la poesia mai m'ha entusiasmat però en Jaume em fa posar la pell de gallina cada cop que el llegeixo...m'encanten els seus poemes i me l'estimo moltissim a ell també...un petonas!

Laie ha dit...

Molt bonic i molt tendre el poema.

Francesc Puigcarbó ha dit...

un bon poema, tant de bó fos possible creure en aquestes coses

Maite ha dit...

Doncs. si Francesc, haurias de creure-hi.

En Jaume, l'autor del poema, sempre s'inspira en vivencies reals. seves o de persones que ell estima.

Si tots poguessim creure en coses tasnt simples com aquestes, segur que seriem més feliços