dijous, 19 de juliol del 2007

ES TOT UN PLAER

>">

Avui mirant les noticies de TV3, han ensenyat els artistes que ahir van passar pel GREC. Es veu que ahir va actuar un artista que jo no coneixia fins fa poques setmanes. El vaig veure per primera vegada a un blog ( 4o Fakes) on un noi que es diu Sergio, amb un gust músical exquisit el va penjar i vaig poder sentir aquesta prodigiosa veu.

Es clar que en questions músicals tothom te el seu gust, i a vegades es dificil congeniar amb una altre persona, pero vosaltres, escolteu,escolteu. Es una maravella sentir com canta aquest noi. Jo tanco els ulls i sento com si flotes.

Es veu que ha posat banda sonora a una pilicula de'n David Linch i la cançó que jo us he posat es la banda sonora de "La vida secreta de las palabras", en la que hi surt el meu artista preferit Tim Robbins.

Fixeu-vos, i jo sense haverlo sentit mai... sort de l'Oriol i de'n Sergio que el van penjar al seu blog. Una maravella aixi s'ha de coneixer i s'ha de sentir.

Apa, vinga, que vull veure molts comentaris, molts, pero no només per aquesta entrada, no, a totes, au vinga que s'enssorri aixó!!

1 comentari:

masaoms ha dit...

Anthony and the johnsons...una meravella d'artista, jo fa més temps que el coneixia i m'encanta!!