dilluns, 23 de juliol del 2007

LA MUSICA DE LA MEVA JOVENTUD

>">

CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL

Aquest és el só de la meva adolescencia i joventud, els creedence van ser per mi com una senyera, la seva musica m'acompanyava a tot arreu on anava, en aquella epoca eren molt populars i imprescindibles a qualsevol festa o bar musical.

El temps m'ha donat la raó, fixeu-vos que han estat versionats per molts bons grups músicals com per exemple Pearl Jam. Perque pogueu comparar us poso el video dels Creedence al principi i el dels Pearl Jam al final. Amb la mateixa cançó, FORTUNATE SON. Quina gran versió la de Pearl Jam, son genials.

Ja em direu que us semblen, els Creedence per mi escoltar-los es un gran plaer, em transporta a la meva joventud, on, deixant de banda ELS BEATLES,( que per mi sempre han sigut els reis) els Creedence eren i encara son uns dels meus preferits.

Més endevant ja us aniré fent cinc centims de la música que feia furor als 7O, que era molta i molt bona. Però per començar crec que amb ells ja podeu disfrutar.

">

5 comentaris:

masaoms ha dit...

Ostres...impressionants totes dues...no sabria pas si triar l'original o la versió...genial!

Maite ha dit...

A mi em passa el mateix, i mira que ja saps que els Creedence son la meva debilitat, pero quan he sentit aquesta versió de Pearl Jam,m'he quedat tant impresionada que he pensat el mateix que tu.

No sabia quina triar, i per aixó les he posat totes dues.

_Uri ha dit...

brutal! l'original, tot i que Pearl Jam m'agrada molt, es espectacular!

Anònim ha dit...

Jeje!
Jo sempre defensaré q les originals sempre son les millors, sempre i quan siguin de grans grups. De vegades però, les versions fan un favor a les originals.
En aquest cas però, tot i q no cal q digui com m'agrada Pearl Jam, he de dir q la original sempre tindrà més força q la versió.
Encara q a mi m'agrada molt més Pearl Jam q els Creedence :)

Maite ha dit...

Aquest comentari, venint d'un super fan dels Pearl Jam, te molt valor.

Pero els Creedence realment s'ho mereixen, eren genials.