diumenge, 29 de juliol del 2007

ELOISE

">
Aquesta cançó quan la vaig sentir per primera vegada (allà pels 70) em va deixar amb la voca oberta, vaig trobar-la impresionant.

Vaig comprarme inmediatament el disc i a casa no deixava de sonar.

No se si coneixeu el seu autor es en BARRY RYAN, el video que us he posat està cantat per ell mateix però a l'actualitat, perque els videos que he trobat de l'any 68 no son gaire bons i tots em tallen les parts més bones de la cançó el començament i el final. En canvi aquesta és la original sencera i perfecte.

Jo crec que aquesta cançó podria ser el "BOEMIAN RAPSODY" dels 60, per descomptat que no es poden comparar, però per la epoca que va sortir a la llum era una cançó excepcional.

Aqui, més avall podeu veure i sentir la versió que en va fer en TINO CASAL,jo trobo que també és fantàstica. Compareu vosaltres mateixos.

">