dimarts, 29 de juliol del 2008

SANTA MARTA

Aquest blog va dedicat a la Marta, la meva filla. Avui és el seu Sant i li voldria fer un petit blog on li explico perquè es diu Marta i el significat del seu nom.

1er. Perquè ella es diu Marta? que va fer qué jo tries aquest nom per sobre de tots els altres?. la resposta és aquesta:




2on. Totes les persones hauriem de saber l'origen del nostre nom, Marta a l'evangeli era la Germana de Llatzer i una intima i estimada amiga de Jesús,la fé que ella tenia en Jesús, va fer que ell ressucites al seu germà Llatzer.
El seu nom significa "Senyorial" "Atractiva"
També és patrona de l'hosteleria.

Aquesta és la meva Santa particular:



Com diuen els Beatles ( bueno en Paul) Marta, My dear, sempre has set la meva inspiració. T'estimo.

2 comentaris:

masaoms ha dit...

Gracies!! M'he posat vermella...un petonas!!

zel ha dit...

Que guapa!!!!
Felicitats, Martona!!!