diumenge, 13 de juliol del 2008

L'INFLUENCIA DELS ASTRES



En el blog anterior, hi vaig posar el que deia un escrit que vaig rebre per internet d'una amiga sobre els Balança ( perquè és el meu signe).

Amb aquest, voldria aclarir una mica a que em referia, perquè que els astres influeixen i molt en la nostra vida, es sabut i comprovat cientificament.

L'Astrologia aquesta que pots llegir en les diaris o les revistes, si, estic d'acord, son passatemps, perquè només es basen en la posició del Sol.

Però, totes les persones que provenim de pagés, (els meus pares p.exemple) encara fan moltes coses fixant-se amb els astres, a Pagés sempre s'ha fet servir per els camps, pels animals i per les persones.

Per exemple, la meva mare mai va a perruqueria si la lluna no està en quart mimvant, perquè així els cabells creixen menys i el mateix passa amb les ungles.

També està provat cientificament per molts departaments de Policia de tot el mon, que quan hi ha lluna plena augmenten moltissim els atacs amb violencia i els crims, en fí, que la gent ( tothom) estem molt més irritables.

També fan servir la lluna els que encara viuen a Pagés, per sembrar i fer la collita.

A la China també es basen en l'astrologia molt més que nosaltres. Els antics astrònoms chinesos varen assignar a cada un dels cinc planetes principals un dels cinc elements chinesos: A Venus el metall (or), a Jupiter la Fusta, a Mercuri l'aigua, a Mart el foc i a Saturn la Terra. Segons l'astrologia chinesa la posició d'aquests planetes, junt amb la posició del Sol, la lluna i qualsevol cometa al cel, a més de la data de naixement i el signe del zodiac, pot determinar el destí d'una persona.

Jo crec també que l'Astrología i l'Astronomia, es complementen, la primera estudia l'influencia dels planetes sobre els diferents aconteixements de la vida, i la segona estudia la composició fisica, color distancia, posició, no només dels planetes, sinó de tot el que està composat l'Univers, com estels, constelacions i altres.

Per acabar i com ja veieu, jo si crec en l'influencia que els astres, els planetes, els estels, tot l'Univers, tenen en el nostre destí, en les decisions que prenem i en la forma que es pot desenvolupar tot al llarg de la nostre vida.