divendres, 25 de juliol del 2008

FLOR DE LOTUS

” M’agrada banyar-me davant teu. Et deixo contemplar la meva bellesa vestida amb fines robes de llí. Em submergeixo a l’aigua per estar amb tu. Mira’m!”



Aquesta és la nova creació de la Marta, la meva filla. Personalment trobo que és una maravella, te unes mans que fan de qualsevol cosa una obra d'art.

Ella defineix aquesta nova col·lecció aixi:

"Us presento la meva nova col·lecció “Flor de Lotus” inspirada en unes de les moltes flors que creixien al riu Nil. Els Egipcis van asociar el poder la la Flor de Lotus amb el del sol, la vida, el renaixement i la llum. A tots els jardins s’hi podien veure aquestes flors, que eren de color blau i grogues al centre, com el sol que sorgia cada matí de les aigües del Nil. Símbol de poder, es va representar el faraó amb aquestes flors i s’identificava amb el procés de vida al més enllà, perquè la flor feia sortir el sol quan s’obria."