dijous, 17 de juliol del 2008

PROBLEMA INFORMATIC

COM INSTAL·LAR UN PROGRAMA QUE ES DIU "AMOR"

Client: Es el departament d'atenció al client?

Servei tecnic: Si, bon dia, en que el puc ajudar?

Client: He estat revisant el meu equip i he trobat un sistema que es diu "AMOR" però no funciona, em pot ajudar?

Servei tecnic: Si i tant,però jo no li puc instal.lar, el tindrà d'instal·lar vosté mateix, jo l'aniré dirigint per telèfon, li va be?

Client: Si i tant, per on començo?

Servei tecnic: El primer pas és obrir el directori del "TEU COR", l'has trobat?

Client: Si, però hi ha diversos programes que s'entan executant en aquest moment, no hi haurà cap problema per treballar-hi mentre s'estan executant?

Servei tecnic: Quins programes son?

Client: Tinc: DOLORPASSAT.EXE
BAIXAESTIMA.EXE
RESSENTIMENT.COM
Tots tres s'estàn executant en aquest moment.

Servei tecnic: No hi ha problema, AMOR borrarà automaticament DOLORPASSAT.EXE, del teu sistema operatiu actual. Pot ser que li quedi gravat en la seva memoria permanent, però ja no afectarà a cap més programa.
AMOR, eventualment canvia BAIXAESTIMA.EXE, per un modul del sistema que es diu ALTAESTIMA.EXE. Però tindrà d'eliminar completament el programa RESENTIMENT.COM.

Client: Em pot dir com eliminar-ho?

Servei tecnic: I tant, vagi al menú INICI i obri PERDO.EXE, l'ha d'executar tants cops com sigui necessari, fins que CORATGE.EXE i RESSENTIMENT.COM, s'hagin eliminat completament.

Client: D'acord, ja veig que AMOR ha començat a instal·lar-se automaticament, es normal?

Servei tecnic: Si, aviat rebrà un missatge que diu que AMOR, estarà actiu mentre EL TEU COR estigui vigent.

Client: ai! em surt un missatge d'error, que faig?

Servei tecnic: Que diu el missatge?

Client: Diu error 412 programa no actiu en els components interns, que vol dir aixó?

Servei tecnic: Vol dir que ha d'instal·lar AMOR al seu equip, abans de poder-ho fer als dels altres. Pot buscar un directori que es diu AUTOACCEPTACIÓ?

Client: si, ja l'he trobat.

Servei tecnic: Ha d'eliminar AUTOCRITICA.EXE de tots els directoris i deprés esborrar tots els arxius personals, i tot el que hi ha a la paperera de reciclatge per assegurar que s'esborri completament i mai es torni a activar.

Client: D'acord, EL MEU COR s'està omplint amb uns arxius molt bonics. SOMRIURE.MPG s'està obrint al meu monitor i m'indica que PAU.EXE i FELICITAT.COM s'estan copiant correctament.

Servei tecnic: Aixó vol dir que AMOR ja està instal·lat i s'està executant, ja pot treballar-hi des del seu ordinador. Una cosa abans de penjar, AMOR és un Software gratuit, l'hi aconsello que el passi a totes les persones que coneix.

2 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Ost3, d´on t´has baixat aquest programa? I quines prestacions te? Aquestos programes que t´ha matxucat la maquina jo no els trobo en la meva, tu tindràs el Linus, veritat?

Ja amb faràs e comentari a japs@tinet.cat, que tinguis un bon dia

zel ha dit...

Senzillament genial. Ad infinitum.
Petons!