dimecres, 31 d’octubre del 2007

Gràcies per la Música

">
Suposo que tots coneixeu a aquest magnific grup ABBA. Jo en soc una gran admiradora, tinc tota la música que van fer abans de separar-se.
Quan estava embarassada de les meves filles, sempre a tota hora sonavan els ABBA a casa, i crec que ja van neixer sabent totes les seves cançons.
Ara que ja son grans, comparteixen amb mi l'admiració per la seva música. Per mi va ser una llàstima que es separessin, però, la vida no sempre et dona el que tu vols.
Bé us he possat aquesta cançó en particular, perquè és una de les meves preferides i perquè jo també dono gràcies a qui hagi fet que jo naixes amb aquest amor a la música.
Gràcies per la música, sense ella la vida em seria molt més feixuga.

1 comentari:

masaoms ha dit...

una cançó preciosa...