dimarts, 23 d’octubre del 2007

PER FI!!!


Aquest home és en NOAH GORDON, el meu escriptor preferit, he llegit i rellegit tots els llibres que ha publicat.

Vaig començar amb la saga dels metges "El medico" "Chaman" i "La Doctora Cole". em va entusiasmar tant la forma que te de barrejar la intriga amb la historia que no vaig poder deixar de llegir i vaig continuar amb tots els seus llibres "El comite de la muerte" " El diamente de Jerusalen" " El último Judio", en fí que no men he deixat perdre cap. No us podeu imaginar el plaer que experimento quan els obro, em transporta inmediatament on ell vol, durant l'estona que l'estic llegint deixo de ser jo per transformar-me en un dels seus protagonistes.

Avui, després de molts anys, ha presentat el seu nou llibre "La bodega" í per postres, resulta que està inspirat en una saga de viticultors catalans. Es veu que fa molts anys que visita Catalunya i li encanta la nostre terra.

Jo, la veritat es que als seus 81 anys, ja no esperava poder llegir cap més llibre nou d'aquest gran autor, i per mi aixó es com un regal, un magnific regal. Podré tornar a disfrutar d'una intrigant historia del meu autor predilecte NOAH GORDON.

1 comentari:

masaoms ha dit...

Ui que bé!! Ja me'l passaras quan l'hagis llegit!!!