divendres, 12 d’octubre del 2007

ELLS I ELLES

<">
Qina maravella eh?. Tant la musica (és una de les meves preferides dels Beatles) com les cares que adornan la música. Una col·lecció de bellesa.
Fa molts dies que no us poso cap doblet músical. Pero avui us vull posar un altre tipus de doblet.
Acabeu de veure unes dones precioses, i ara admirareu uns homes excepcionalment guapos.
">
Ara no se que triar, el primer video es magnific perquè sonen els meus Beatles, però es que el segon.... Deu meu, el segon. Que guapos son aquests homes, no ho puc evitar, son la meva debilitat.Si hi he de posar nota es un 10.
Apa us deixo, que disfruteu tant ells, com elles.

2 comentaris:

masaoms ha dit...

Molt xulos tots dos, no comparteixo el mateix gust pels homes que el que ha fet el video però la muscia està molt bé...trobo a faltar més videos al teu blog!!!
Bé, t'en recomano dos jo!!
http://www.youtube.com/watch?v=0kg_KCsi6aw
http://www.youtube.com/watch?v=rqbcV39Sq1o
Un petonas!!

Maite ha dit...

Nolt macos tots dos.
Si haig de triar la cançó, m'agrada molt la primera, però si haig de triar el video, el den Ben Harper és una maravella, però també m'agrada la cançó.
En fi que no se quin triar, em sembla que em quedo amb tots 2.
Un petó reina, tindré en compte lo de posar més videos al meu blog.