divendres, 12 d’octubre del 2007

LA TARDOR I ELS MEUS SENTIMENTS

Arriven, amb la tardor, tots els dies que fan que estigui triste.
No puc evitar pensar en com trobo a faltar al meu pare i el dolor que sento quan penso en l'últim aniversari i sant que vàrem compartir.
Es que.. uff, estic escrivint i ja estic plorant, ho sento.
Vaig demanar festa a la feina, per poder anar a Barcelona amb els meus pares i així poder compartir al menys el dinar amb les meves filles que vivien allà.
Era el 15 d'octubre de 2004. El meu pare, encara que es trobava molt malament va voler venit tant si com no.Pobret, quasi no podia caminar però va aconseguir que passes un dia del meu aniversari molt feliç.
Fixeu-vos com n'estava de malament que el 13 de Novembre, en menys d'1 més ja era mort.
També s'acosta el seu aniversari, el 9 de Novembre, sempre ho celebravem molt, quan va fer els 80 anys el vaig portar a visitar tot el camp del Barça, per dins i per fora. Va ser molt feliç, encara tinc present com va agafar la copa de la Champions i s'hi va voler tirar una foto.
Despré, ja inevitablement, ve Nadal. aixó ja m'acava d'ensorrar... els Nadals sense ell no son el mateix.
M'agradaria adormir-me ara i no despertar fins que hagin passat tots aquests dies, que haurien de ser molt feliços, però que a mi em fan patir moltissim.
Tot i que tinc la inmensa sort de tenir encara a la meva mare i dues filles maravelloses que junt amb les seves parelles, fan que tot sigui molt més portable, i que fins i tot algún dia sigui feliç.
Perque aquest dolor?, no ho entenc, ja ha passat un temps, ja hauría d'haver-se suavitzat una mica, però no es així.
Jo intento seguir endevant i ho aconsegueixo, alguns dies més que d'altres, però quan s'acosten dates senyalades, és tant feixuc tirar endevant i a més fer veure que ets feliç...
Perdoneu-me si us he entristit, però si escric el que sento, encara que no en parli amb ningú, sembla que el pes del cor se m'alleuja una mica.

2 comentaris:

Oriol Cisteró i Fortuny ha dit...

Hola Maite,

Altre cop per aquí, deixant comentaris a deshora...

Quin greu que la tardor et generi tanta tristesa!

Per mi la tardor, es un moment especial, es la temporada dels bolets al Vallès, de les castanyes al Montseny, d'encendre la llar de foc, de passejar per camins plens de fulles, de mirar i olorar els nostres boscos!!!

I tot i que és cert que el silenci de la tardor (és que és silenciosa la tardor) fa introvertir-se, jo et proposo que la miris per veure-hi tots aquells colors que les fulles ens donen i trobis la teva pau interior.

Ja et penjaré alguna foto de la tardor al meu bloc per que la puguis veure amb els meus ulls!

Maite ha dit...

Encara que sigui tard, m'agrada trobar els teus comentaris, Oriol.

De fet la tardor es maca, el que no m'agrada és totes les coses dolentes que m'han passat a la tardor. I es clar, quan arriva no puc evitar d'entristir-me.

A veure, potser si la veig com la veus tu, m'agrada una mica més.