dijous, 1 de novembre del 2007

TOTS SANTS

Avui és el dia que tothom dedica a portar flors i anar a veure les tombes dels seus morts.
No m'agrada gens aixó, es fa com un cimpliment i perque la gent vegi que les teves flors son millors que les del costat. Quina frivolitat.
Jo el porto dins el meu cor, cada minut, cada dia de la meva vida, i no em cal anar a demostrar un cop a l'any que penso en ell i passejar-me pel cementiri mirant els altres morts.
No m'agrada aquesta societat, o la manera que te de veure la mort, no vull ser com ells, odio aquest dia.
M'agradaria creure que quan un es mor va a algún lloc on es inmensament feliç, el meu pare es mereixia aquest lloc i espero que el tingui. Si mes no dins el meu cor, el tindrà sempre.

2 comentaris:

Oriol Cisteró i Fortuny ha dit...

I tant! al cementiri ni acostar-s'hi per tot sants, si vols anar-hi sempre serà millor un dia ben solitari.

Si hi ha algú que es pensa que per tenir millors flors o més luxes és més estimat va ben errat, el carinyo es porta dins i no te preu.

Jo allà on hi ha el meu avi hi tinc una pedra que vaig recollir amb ell un dia pel bosc.

Però a ell, el duc dins, no el deixo pas allà!

TOTSANTS no té cap significat per mi.

Maite ha dit...

Completament d'acord amb tú, Oriol.
Per mi tampoc te cap significat.