dimarts, 16 d’octubre del 2007

AL FINAL DEL DIA


S'ha acabat, ja fa quasi una hora que s'ha acabat l dia del meu aniversari, i del meu sant, es clar, a mi tot em toca per lots.

He passat un bon dia, l'he disfrutat amb la gent que m'estimo.

De totes maneres el diumenge el tornem a celebrar per poder-hi ser tots. M'agrada tenir a la familia al meu voltant, em fa feliç.

Ara al final d'aquest dia tant bonic, m'agradaria fer-me un regal jo, i per descomptat serà una cançó. A molts els sorprendrà veure quina cançó he triat, perque jo soc dels Beatles i precisament la canta el que va trencar aquella maravellosa armonia que formavan els quatre junts.

Però es tant i tant maca, i m'agradaria tant que algún dis me la cantessin a mi.....

Be doncs aqui và el video que avui jo em dedico a mi.
">
Que potser us pensava-ho que hi posaria el video amb la Yoko??
Ni pensar-hi, aqui només hi ha el meu Beatle amb la seva dona i el seu primer fill, que per cert és identic a ell.