dissabte, 10 de maig del 2008

VISC PER ELLA

Moltes vegades m'ajuda a recuperar l'ànim, també moltes em fa sentir més fràgil, em fa cridar, riure, plorar, em cura el cor quan està mal ferit, i sobretot em fa somniiar, quan la sento, tanco els ulls i sempre m'imagino com viuria jo l'historia que ella m'està explicant.

Des de que tinc us de raó, mai he viscut separada d'ella, m'ha acompanyat tota la vida, no sabria viure sense tenirla sempre a prop meu, m'ha salvat de molts mals moments, perquè em fa feliç, tant me fa com va vestida, amb texans ajustats i estripats, amb vestit llarg i els cabells al vent, amb mini faldilla i cabells de colors, amb trajo i corbata, amb tendresa o em força, amb sentiment o amb odi, estrident o suau com les onades del mar, es igual totes i cada una d'elles em transporta, fa que per uns minuts la meva vida sigui diferent, perfecte o imperfecte, es igual, però diferent.

Algunes vegades penso que podria viure amb moltes menys coses, la societat que ens envolta ens fa creure que son necessaries moltes coses encara que realment en podriem prescindir. I m'he posat a eliminar mentalment el que no necessito, la veritat es que deu ni do les coses de les que podria prescindir, no diré totes les que no necessito, però si us dire les que per mi son la meva vida, les que cada dia em donen forces per començar un altre cop, quedareu parats del poc que jo necessito.

Les més importants son la meva mare i les meves filles, sempre en primer lloc. Els meus estimats llibres, sense els que no podria viure. I ella, sempre ella, acompanyan-me sempre a tot arreu on vaig, sempre dins meu, sempre ajudan-me a viure.

ELLA, és la música, visc gràcies a ella.

Aquesta bellissima cançó, interpretada per ANDREA BOCCELLI i MARTA SANCHEZ, refelxa el que sento jo per la música.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Quin escrit més bonic Maite... una altre cosa que compartim...
Petonets

masaoms ha dit...

uix, la marta sanchez...ara torna a sortir per la tele, em van fer la broma de la cantant dos alemanys a eivissa, imagina't si la coneix gent!! (pels que no ho sapiguen em dic marta sanchez, eh?) però no sóc la cantant, jo soc joiera!!! jejejejeje, molt maca la cançó!! un pto!