dijous, 29 de maig del 2008

Meme: Els meus 5 discs preferits

La meva filla m'ha pasar aquest meme, o sigui que haig de triar els meus 5 discs preferits, ufff... es dificil aixó.

Vull que quedi constància de que men deixo moltissims. Em seria impossible enomenar-los tots.

Be, aqui van els meus preferits:



BEATLES - LOVE ME DO



JOAN MANUEL SERRAT - VERSOS EN LA BOCA (es la meva cançó preferia del disc)



R.E.M. - THE BEST OF REM (He triat la meva cançó preferida del disc)



PAUL McCARTNEY - FLAMING PIE



ABBA - GREATEST HITS ( La canço és Thank for the music )


ARA PASSARÉ LA PILOTA A:

Oriol Nicolas
Joana Torres
Carles Landeira
Gemma Sanchez
Joan.Japs

2 comentaris:

masaoms ha dit...

jejejeje....ja sabia jo que ho faries, però has de posar els links de les persones!!!

Joana ha dit...

Appss ara arribo tard...
Si és que darrerament ni repiro!
Petonets