diumenge, 18 de maig del 2008

PER MOLTS ANYS MENUDA

Encara que menuda no s'adigui gens amb el que ja ets ara, una dona fantàstica, per mi sempre seràs la meva menuda, la meva nena tant esperada i desitjada.

El dia que vas neixer, va fer una dia precios, d'estiu, amb un sol radiant que ja presagiava el tresor que estava a punt d'afagir-se a la familia. Va ser el dia més feliç de la meva vida, quan et vaig tenir als meus braços i vaig veure la meva menudeta, la meva vida va canviar completament, per sempre.

Ara, que ja has volat del niu de la mama, a pesar de que et trobo molt a faltar, estic molt orgullosa de que al fer-te una dona i viure pel teu compte, encara veig en tu tots els valors que jo he intentat inculcar-te sempre barrejats amb els que tu ja tens per naturalesa, la teva integritat, la teva deliciosa inocencia, la teva fermesa i voluntat per tirar la teva vida endevant, en fi un munt de valors que fan que em senti la mare més satisfeta del mon.

PER MOLTS ANYS MENUDA MEVA!!!!!!!! T'ESTIMO MOLT!!!



Aquesta cançó sempre em fa pensar en tu, pels ocells que fan niu als teus cabells,(els teus somnis) i perque la primavera (tu) es mor si no pot anar de passeig.

Espero que t'agradi aquesta verssió, jo l'he trobat preciosa, no l'havia sentit mai.

2 comentaris:

masaoms ha dit...

Precios! Gracies mama!! T'estimo!

Joana ha dit...

Quina casualitat noia, no imagino el munt de coses que veurem que compartim el dia que poguem fer el café!.
Petonets i felicitats.