dissabte, 17 de maig del 2008

POTSER DEMA....

Avui m'he decidit a fer un bloc d'esperança, que parla del demà, del demà al que mai arrivas perquè sempre vas un dia enrrera del teu demà.

No m'havia plantejat mai la vida d'aquesta manera i avui xafardejant pel youtube, he trobat una cançó, cantada per una nena petita que sincerament les paraules que ella canta a la cançó, m'han donat una lliçó, una manera de veure la vida molt diferent, i a mi m'ha arrivat al cor y m'ha ajudat precissament aquesta cançó, perque aquests dies estic una mica, o potser un molt nerviosa per com m'aniràn les coses a partir de demà o de la setmana que bé.

La setmana que bé tinc moltes coses, que per mi son crucials, i que segons com vagin em poden cnaviar la vida. La veritat es que només faig que donar-hi voltes.

I m'he assegut devant l'ordinador i una má bondadosa, que segur que sempre tinc al meu costat per ajudar-me, m'ha portat a escoltar el que diu aquesta cançó i si, mira, m'ha alegrat el dia, he començat a mirar-ho d'una altre manera.

Demà, es demá i avui quan s'acabi el dia, tornarà a ser avui i demà seguira sent demà, sempre eternament un dia després del que estas vivint, per tant, demà no em pot fer patir ni preocupar perquè mai serà demà, i avui vull viure les coses bones que passin al meu voltant i aixi dia a dia, i no em penso preocupar per el que passarà la setmana que bé, ja ho faré quan arrivi el moment, mentres tant no cal pre-ocuparse, es millor ocuparse'n, sense el pre quan calgui.

Moltes vegades deixes de passar un bon dia amb els teus, o deixes de disfrutar de qualsevol cosa del dia que estàs vivint per res, perquè quan arriva el demà, ja no existeix el que et preocupava.

Aqui us deixo aquesta nena cantant la verssió en Espanyol de la cançó "Tomorrow" del musical ANNIE.