divendres, 2 de maig del 2008

PER LA JOANA



M'agrada somniar
pentinant estels
i dibuixar
el somris de la lluna
mentre espero l'alba.

Jaume Marin

Aquesta entrada la dedico a la Joana, ella que és tant generosa n'ha fet una perque veu que tots els seus amics estan una miqueta tristos i vol animar-nos.

A mi m'ha arrivat al cor. i per aixó li poso aquesta cançó i li dedico aquest poema.

D'entre totes les cançons del mon aquesta es la que jo considero més meva, la que puc dir que és la meva cançó, sempre em fa somriure i escoltar-la sempre em fa feliç.
Per aixó Joana, estimada amiga, va per tu, per que somriguis amb nosaltres.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Gràciesssssssssssss.
M'has emocionat, de veres.
No se, sembla que molta gent, en especial dones, esteu un xic tristones, volia compartir la felicitat de que disposo, no és massa, però sempre tinc un somriure i una estona per les amigues, tu n'ets una.
Petonets

masaoms ha dit...

Molt maco!! Un peto!!