dimarts, 13 de maig del 2008

FELICITATS!!!!!!

Avui 14 de Maig és SANTA GEMMA, el sant de la meva nena petita, una nena petita que ja te 24 anys, però que per mi sempre serà la meva nena.

La meva Gemma, que per poder-li posar aquest nom em vaig haver de barallar amb part de la familia i amb el capellà que l'havia de batejar. La familia no m'importava gaire perquè vaig pensar que ja s'hi acostumarian, però amb el capella li vaig dir que si no volia posar-li aquell nom, aniria a batejar-la a un altre lloc on no m'hi posessin problemes, es que era una mica carca i deia que Santa Gemma era una santa extrangera i la veritat es que no surtia a cap santoral, vaig haver de buscar qui tenia una Gemma a la familia per saber quin dia havia de celebrar el seu Sant.

Sempre que penso que hi ha àngels entre nosaltres, la imatge que hi poso es la de la Gemma. De petita em va donar una mica de guerra, perquè sempre estava malalta i només volia la mama, la portava sempre a coll o agafada a les meves cames, i amb aire d'autoritat li deia a la seva germana Marta (que era 3 anys més gran que ella)"La falda de la mama és meva".

Ara que ja és una dona, té uns valors morals i d'educació que em fa sentir orgullosa de ser la seva mare.

Avui doncs, Gemma, petita meva et vull felicitar d'una marera especial, et posaré una cançó d'en Frank Sinatra que es diu "I got you under my skin", per dues raons.
Perque et porto sota la meva pell i et tinc tant profund dins el meu cor, que ets realment una part de mi.

I també perquè avui fa 10 anys que "LA VEU" tal com li deia tot el mon, el gran Frank Sinatra es va morir, i no he trobat una manera millor per recordar-lo que fer servir unes paraules i una cançó seva per desitjar-te un feliç dia.

Felicitats Carinyo!! T'estimo i sempre et portaré sota la meva pell.

FRANK SINATRA "I'VE GOT YOU UNDER MY SKIN"

2 comentaris:

masaoms ha dit...

Que maco!! Ara em toca a mi...has posat el llistó molt alt eh??
Un pto!
Marta.

Maite ha dit...

No tant, com que se que tu l'estimes moltissim com jo, trobaràs la manera de fer-li arrivar i estic convençuda que molt millor que jo, perquè tu saps utilitzar més bé les paraules.