diumenge, 25 de maig del 2008

AQUESTA VA PER L'ORIOL

Aquest matí hem comentat amb l'Oriol (el meu gendre) que ens agradava moltissim aquesta verssió que ha fet en José Mercé de "Mammy Blue", la veritat és que jo tinc una debilitat per escoltar com canta aquest home, m'encanta, em transmet el sentiment que ell hi posa en tot el que fà.

La veritat es que quan era molt joveneta ja l'escoltava i ja era una de les meves predilectes, llavors la van fer famosa els "Pop Tops" i sonava a totes hores i a totes les discoteques.

Però no posaré un doblet, no, avui no.

Aquesta entrada la dedico especialment a l'Oriol i per aixó només posaré la cançó de Jose Mercé. De fet no li cal res més perquè la verssió es fantàstica i ella sola ja omple tot el blog.

Doncs, va per tú ORIOL, (ep!! que amb els gendres s'hi ha de quedar be oi?)