divendres, 9 de novembre del 2007

PAUL McCARTNEY




DVD històric
El 13 de novembre trobarem a les botigues un triple CD retrospectiu de la carrera en solitari de Paul McCartney.

A través de vídeos, actuacions, comentaris personals i imatges inèdites, The McCartney years resumeix les quatre dècades que l’ex-Beatle ja ha dedicat a la música, sense comptar l’etapa amb la banda de Liverpool.

Pel que fa al contingut, inclou un total de quaranta videoclips d’entre el 1970 i el 2005. A més, dues hores d’actuacions en directe enregistrades el 1976, el 1991 i el 2004, i el mateix McCartney hi fa comentaris als DVD.
Tot aquest material es completa amb entrevistes i el documental Creating chaos at Abbey Road.

La meva filla m'ha alertat d'aquesta noticia. Ella ja sap que qualsevol cosa nova que tregui en Paul a mi m'encanta tenir-la.
A més de formar part de la banda que m'ha acompanyat amb la seva música durant tota la meva vida ( he de dir que es el meu Beatle preferit), durant tota la seva trajectoria en solitari ha demostrat que segueix sent un dels millors músics que hi ha encara al mercat.
Quina il·lusió em fa poder disfrutar d'una joia aixi amb imatges, música i declaracions del mateix Paul.