dilluns, 12 de novembre del 2007

TEMPS DE REGALS



Com cada any, als voltants de Nadal, ens trobem buscant, romniant, no sabem que regalar als nostres amics, familiars, en fí, que a més de gastar-nos un pilot de diners, al final acabem regalant alguna xorada que no servirà mai per res.

Permeteu-me que aquest any, jo us ajudi a fer un regal excepcional, unic, original i precios: Una joia.

Aqui teniu la tarja de presentació d'aquesta noia que és Joiera i Gemmologa i fa unes joies úniques, dissenyades si voleu al vostre gust i a un preu bastant asequible.

Si voleu mirar la seva WEB hi veureu les joies tant originals i boniques que fà.

Jo aqui us en posaré unes quantes només per fer-vos venir ganes de portar-les o de regalar-les.Les descripcions les trovareu a la seva pàgina Web.

Per cert, si no ho dic, revento, aquesta joiera,gemmologa,artista i, el més important, una gran persona i una lluitadora infatigable, puc dir amb molt d'orgull, que és la meva filla Marta.












4 comentaris:

masaoms ha dit...

Es que amb una mare així només faltaria!!! Gràcies!! Un petonas!!

Oriol Cisteró i Fortuny ha dit...

Ondia Maite!

Doncs jo fa temps que vaig descobrir el seu bloc i web mitjançant el teu!

I sempre penso que a tots dos llocs hi ha unes joies fantastiques!!!

El teu post m'ha fet decidir anar a treure el cap a un dels dos punts de venda per fer una ullada!

Maite ha dit...

Feràs bé, Oriol. ja veus quines maravelles fà.

Joana ha dit...

Ostres son molt maques!
Gràcies, faré un cop d'ull.
Un petó