dijous, 15 de novembre del 2007

POT SER

">
Aquesta cançó és la que va cantar i dedicar a totes les dones que tenim fibromialgia a la marató de l'any passat en Dani, cantant del "Canto del loco".A més va tenir la deferencia de tot i no saber res de català, cantar-la en aquesta llengua.

La trobo molt acertada, perquè, expresa una mica el sentiment que tenim les dones que patim aquesta malaltia.

La majoria que jo conec som de les que ens estimem més un somriure i guanyar la partida al dolor, però us prometo que a vegades és impossible.

Ara torno a estar de baixa, perquè vaig estirar tant la corda que quasi es trenca, imagineu-vos, el meu cos feia tant que em deia que parés i jo no li feia cas, que al final a tot el dolor s'hi va afegir la febre i llavors vaig caure en picat.

Em tornaré a aixecar, jo no em dono mai per vençuda, però potser trigaré uns quants dies a estar una mica sencera.">
Aquest és el video promocional de la marató de l'any passat i el poso al meu blog perque tot el que es veu i es diu, es tant bonic...

Tant de bó la vida ens dones molts moments així, malgrat tot el que hem passat o encara estem passant, no us imagineu el que sents quan un amic veu que no pots i sense demanar-li, s'aixeca i et diu "ja ho faig jo", ho podem compartir, com ensenya el video promocional.

No sempre la gent està concienciada del que comporta aquesta malaltia, dolor, molt dolor,un esgotament total, no pots ni pensar, t'oblides de la majoria de les coses, és impossible concentrarte, tens un mal de cap horroros,no pots dormir, en fí moltes coses més, no acabaria mai. Per aixó crec que també s'hauria d'explicar als familiars o persones properes, com canvía el caracter d'una persona amb fibromialgia, a vegades estem irritables (suportar tot aixó sense treba és dificil) i sempre ho paguen les persones que tenim a prop, que son les que més ens estimem.

M'agradaría, rebre de tant en tant, un mail, un missatge. on tant sols digues:
ep!! noia, recorda que aqui tens un amic.

Més que res perquè jo no demano mai ajuda, encara que moltes vegades la necessito moltissim.

A tots vosaltres: Aquí teniu una amiga.

1 comentari:

masaoms ha dit...

M'encanta aquesta cançó!
T'envio aquesta:
http://www.youtube.com/watch?v=QkNynABP6l8

Una amiga que t'estima moltíssim!!