dimarts, 20 de novembre del 2007

CAMPANETA

Aquesta es la "Campaneta". La responsable de que jo m'hagi posat aquest nik.



Es pura màgia el que es despren del seu somriure, a més, sempre porta una pols màgica, perquè si et vols escapar de la teva realitat per unes hores, te la tires per sobre i pots anar volant a "Neverland" on els nens sempre son nens.

Mireu, jo sempre tindré un raconet dins meu, on encara soc la nena petita que creu amb contes de fullets, fades, princeses, i us puc assegurar que aixó no canviarà mai.

La realitat, la vida, el dia a dia no podria suportar-la si no tingues totes aquestes petites coses que fan que per uns minuts o per unes hores, ho deixi tot i pensi que encara val la pena somniar i sentir-me com una fada, com la Campaneta.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No fa falta somniar per creure que ets la campaneta feta realitat. El teu tarannà i la teva bondat et fan tan especial, que encara que et pensis que la gent potser no la tens tan a la vora com abans no és així perquè algú com tu deixa un rastre tan important a les seves vides que és molt difícil desfer-se'n de la màgia de la "campaneta"
Espero que estiguis millor, aquest cap de setmana et trucaré però no oblidis que no cal sortir als contes de fades i princeses per ser una "bruixeta bona".
Penso molt en tu, però era evident que hi havia d'haver una recaiguda i així ha estat... Me'n tornaré a sortir però amb més força perquè ara ja sé com ho he de fer.
Mil petons fada del meu bosc.
MARILOU

Maite ha dit...

Gràcies bonica. Em sap greu lo de la recaiguda i espero que ten surtis ràpid.
Espero també la teva trucada.
Petons reina