diumenge, 25 de novembre del 2007

LA NENA HA CRESCUT




En aquesta foto ja he crescut una mica, crec que devia tenir 9 o 10 anys.

Encara anava al col·legi, amb les monges, al Pare Coll. M'agradava molt anar al cole, allà tenia moltes amigues i ens ho passavam molt bé.


Tot s'ha de dir, però. En aquells temps l'escola era molt diferent d'ara, anavem a cop de regles i a bofetades, es que jo era una mica rebel i (com sempre) em costava molt acceptar les normes. Tot i així, jo en guardo un record molt entranyable dels temps que vaig passar allà.


Aqui, ja soc molt més gran tenia uns 20 anys, ja feia molts anys que treballava, des del's 14, en una oficina com a administrativa.
Era el que jo sempre havia volgut, i vaig trobar feina molt ràpid, tot junt acabar l'escola.
Aquesta foto està tirara a la meva oficina, on vaig treballar 36 anys.
Ara treballo des de fa 2 anys en una altre empresa, perquè com que ja m'havia fet gran, l'empresa anterior em va despatxar, aixó si, disfressant-ho com un acomiadament per reestructuració de plantilla. Ja veie-ho, no es pot estar segur enlloc.
Ara mateix estic treballant del mateix que abans i estic molt bé, m'estimo molt els meus companys de feina, no podia trobar un lloc millor.
A veure, potser d'aqui uns dies en posaré més i us explicaré una mica més de la meva vida.
Fins aviat.