dimecres, 16 d’abril del 2008

Que veus? Maravelles.....


Aixó és el que em passa cada cop que entro a la Web de MSO JOIES, hi trobo maravelles, i quasi cada dia hi ha peces noves i a més innovadores, no se com explicar-ho, especials, personals, que es nota que les ha fet ella.
Aquest anell que us he posat com a mostra, el trobo d'una bellesa impresionant, mires el tot en conjunt i es precios però mires la pedra i brilla amb llum propia, es un plaer pels meus ulls mirar i remirar el seu bloc, 18kt, i la seva web.
Com que les seves joies estàn inspirades en l'antic Egipte, crec que la frase del titol del bloc hi queda que ni pintada.
Pels que no ho coneixeu, és la frase que va dir el Sr. Howard Carter la primera vegada que va veure per una escletja els tresors de la tumba de TUTANKAMON.
Per acabar no puc deixar de dir que l'artista és la meva filla, la Marta, m'encanta presumir de filla i de totes les maravelles que surten de les seves mans.

1 comentari:

masaoms ha dit...

uix!! que em poso vermella!!!!