dimecres, 23 d’abril del 2008

ELS MES VENUTS

Avui va de llibres, ja que no hi ha rosa, parlaré de llibres, que per mi es un plaer, un llibre sempre em transporta,sempre em fa somniar.

Doncs us parlaré dels que diuen que s'han venut més:




1er. L'últim Patriarca de Najat El Hachmi

No us podeu imaginar el que m'agrada que aquest hagi sigut el més venut, conec la Najat des de que era petita, ella es de Vic, la meva Ciutat, és una persona fantàstica,i molt lluitadora, es bo que per fí reculli els fruits del seu treball i es reconegui la seva valua.



2on El juego del Angel de Carlos Ruiz Zafon


Aquest no us puc dir si l'exit es merescut o no, però us puc assegurar que el seu llibre anterior "La sombra del viento" és un dels millors llibrres que he llegit mai. Per tant estic convençuda que aquest no serà menos.

Jo els penso llegir tots dos, ja tinc ganes de tenir-los als dits i obril-los amb la il·lusió que fa començar un llibre nou. Quan els hagi llegit, us comento la meva opinió.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs mira, els tinc a la meva llista de "pendents".
Bon dia reina.

masaoms ha dit...

Jo ja tinc ganes de tenir el de la Najat als dits i llegir-lo!!!